ayseguler01 melegegebe Merhaba ben geçen sene sorduğumda 500 TL demişlerdi şuan tüm doktorların muayene ücretinde değişiklik var sanırım artmış olabilir kliniği arayıp öğrenebilirsiniz. Hakkında tek bir kötü yorum duymadım en iyi doktorlardan biriymiş
Lara44 melegegebe canım geçen gün gittim daha benim doktorum geçen sene de ilk gebeliğimde gidiyorum ve çok memnunum 650 veya 700 tl verdik sanırım o civarda
melegegebe ayseguler01 benim de kesilmeyen kanamam var suan adanada da degilim malesef esimin gorevi dolayisiyla . Uzaktayım artik bu kanama kesilmezse mecbur gidicem perinatolog olduğu icin ve evet cok olumlu yorumlar var hakkinda . Tesekkr ederimm
Guni1- Perinatolog olması sebebiyle bende bu ay sonu doktorumun yönlendirmesiyle detaylıya gideceğim 750 TL o da..