1anne- bel ağrısından en müzdarip benim. Ayakta ağrıyo oturunca ağrıyo yatınca ağrıyo artık ağlıyorum yani eşim masaj yapıyo ama yok yani koltukta 6 tane yastıkla oturuyorum hiç fayda bile etmiyo napıcağımı hiç bilmiyorum YouTube da bi video buldum gece yatmadan önce onu yapıyorum ve gece rahat yatıyorum sabah yine aynı tabi 😩 28+6 dayım daha 2 bucuk ay var doğuma ben napıcam böyle bilmiyorum 😔