Deletedmom417 Nolur bana mide yanmamı geçirecek birşey söyleyin 😢 Süt Soda Muz Soguk su Hatta buz yiyorum hala geçmiyor 1 haftadır çok kötüyüm pazartesi rabdevum var o güne kadar geçse yeter ilac yazdırcam doktora 😢
zeyzey95 Deletedmom417 yediklerine dikkat et canım baharatlı salçalı şeyler yeme zeytin yeme zeytin beni mahvediyor mesela bende gaviscon aldım son çare öncesinde en iyi gelen şey süt oluyordu
Meral-5866 Deletedmom417 yeşil salatalık öneririm ne zaman midem yansa ben onu yiyorum Bi ferahlık çöküyor bana 😊
Edizhanmom Beklemene gerek yokki eczaneden gidip direk gaviscon alabilirsin 20 TL fiyatı da ben gebeliğimin basından beri mide yanması cektim 38e kadar hiç birşey kullanmadım dayandım ama en sonun da bende aldım 🤷🏼♀️
Deletedmom417 Edizhanmom hay allah yaaaa bilmiyordum 😔 bilsem 1 haftadır beklemezdim Dr yazıyor sandım sıimdi eşimi gönderiyorum adı neydi
zeyzey95 Deletedmom417 evet şurup ama ben biraz zor içiyorum tadı kötü değil ama kıvamı kötü geliyo bana bide rennie Duo var eğer o hapsa doktora sorup ondan istiycem
Edizhanmom Deletedmom417 Gaviscon canım yeşil bi kabı var şurup şeklinde günde en fazla 3 kapak içebilirsin bu arada 🥰