Aaygul lütfen erteleyin mevlüdünüzü bunu isteyen gelmez olarak düşünmeyin bebeğinizi düşünün kendinizi düşünün anne babanızı o ortama girecek herkes risk altında olacak. Vaka sayıları tv de gösterildiği gibi değil çok çok çok daha fazla çok yakınımızdaki insanlarda var artık. İnsanlar ya covit yada taşıyıcı belirti vermeden taşıyan çok insan var. Kapalı ortam 30 kişi birinde varsaki büyük ihtimalle olur herkese yayar. Lütfen bilinçli olalım. Hepimiz için çok zor süreçler hepimizin hevesleri var ama sağlığımızı korumak daha önemli. Biz daha ne kimsenin evine gittik ne de kimseyi kabul ettik annelerimiz kardeşlerimiz dahil. Bebek görmeye bile kabul etmeyeceğiz siz düşünün.