Merhaba arkadaşlar,37+5 haftalık gebeyim oğlum hala kafası yukarda bir şekilde keyif çatıyor 🤦🏻♀️ Geçen cuma kontrole gittim doktorum aslında normal doğum yanlısı olduğu halde haftaya haftasonu alabilirim dedi dönecek olsaydı şimdiye kadar dönerdi ve iri bir bebek dedi 4 kg ı geçerse normale almam zaten dedi. Sizlerin hangi zamanlarda gerçekleşti kanala girme olayı? Cevaplarsanız çok sevinirim 😊