Annem-2678 Arkadaşlar 38+4 hamileyim iki gündür popom agırıyordu bugün baktım ki galiba basur olmuşum kenarda top gibi bişey geliyor taharet alırken napayım nolur yardım edin
Ozgsgr Annem-2678 benim 20 haftada flan olmuştu doktorum procto gylvenol pomad ve fitil verdi onu kullandım bı haftada flan anca iyi geldi . Şimdide ara ara kantoron yağı sürüyorum