glshhkrc benim de 1 boş gebelik 3 tane de düşük oldu 4.de kalbi durdu kan sulandırıcı iğne kullandığım halde genetiğe gönderdik genetik rahatsızlık çıktı bebekte bana artık tüp bebek diyorlardı son bi tane daha denemek istedim ve şuan sağlıklı bi hamilelik yaşıyorum çok şükür rabbim inşallah sana da nasip etsin☺️