Merhaba bugün 34+1 yanı 35 haftaya adım attık gün içinde 3 kez kasık bölgemde iğne batması gibi çok uyuz gidip gelen ağrılar hissettim. Yarın randevumuz var NST bakılır mı bilmiyorum ama 20 dakika sürede bu sancı görünmeyedebikir yani tam olarak nasıl işliyor bu nst bilen var mı? Nasıl gitmem lazım ne yapmam lazım, ayrıca bir ücreti var mı?