dilara92 Merhaba kızlar, bu süre içinde sadece 1 defa mı kontrol hakkımız oluyor? Riskli bir durumum var, gitmem gerekiyor bir kere hakkımı kullandıgım için bana normal muayene girmemiz gerekiyor diyorlar. Bilgisi olan var mı?
Narin9 dilara92 canım normal muayene olduktan sonra 10 yada 15 gün içinde tekrar gidersen ücret alınmıyor ama bi defa gidiliyor diye biliyorum ben 15 gün içinde 2 defa gitmek zorunda kaldım ilk gittiğimde almadı kontrole giriyor diye ikincisinde aldı bi kere hakkın var yani
Ylz_brs 10 gün içerisinde tekrar gitmek isterseniz kontrol olarak geçtiği için ücret ödenmiyor diye biliyorum🤔
dilara92 Acıbadem hastanesinden bu şekilde bilgi verdiler.Kontrol sürenizde 1 defa kontrol hakkınız oluyor onu da kullanmışsınız dediler.Ben de dogruluk payını ögrenmek istiyorum.
cnsl_tyfr dilara92 evet 10 gunde gitsen ucretsizmis bunu bende yeni ogrendim her muayenede 110 tl verip bi defa gidiyordum
dilara92 cnsl_tyfr bana niye öyle dediler acaba? Hastaneden hastaneye değişen birşey olur mu ki bu ? :/