Secill911 Bebeğimin hareketlerini sanki vajinamda hissediyorum 20+4 haftalık hamileyim sanki böyle aşağıda atıyormuş gibi sanki fırlayacak gibi bu normal mi 🙄
Esrelf Secill911 evet canım ayakları aşağıdadır. Haftan ilerledikçe rahmin büyüyecek ve yanlara yukarı vuracak. Kanaman kasılman yoksa korkma.
Tugraninannesi Secill911 arada yaramazlar yapıyor öyle şeyler bende ayağa kalkıp yürürken elimle alttan karnımı tutup yürüyorum o derece düşecek gibi hissediyorum
Secill911 MinikMucizem42 yemek yapıyordum aslında o zaman başladı sonranduşa girdim çıktım ara ara devam ediyor şu an 😳
Esrelf Secill911 eğer vajinaya vuran ağrın varsa bacaklarının arasına yastık koy sol yan uzan azalacaktır. 😊
Secill911 Tugraninannesi bende öyle yürüyorum tutma ihtiyacı hissediyorum sanki engel olacakmışım gibi annelik işte 🙈