Kizlar göbek çatlaması için çok erken değilmi 14+3 oldum ama bu gün fark ettim küçük küçük çatlak gibi cildim çok kuru her duştan sonra ve gün içerisinde krem surmeme rağmen bungun çok kuru bı şekilde göbeğim küçük küçük beyaz beyaz çatlak gibi olmuş bebe yağı aldım sürdüm bı kaç saat sonra gene aynı çatlayacak sanırım şimdiden öneriniz varmı sizde de oldumu olduysa kaç haftada başladı 😑