balyanakoglum Kızlar 23 hafta oldum. Sabah 1 meyveli soda içtim dondurma yedim. Şimdi de canım waffle istiyor bu saatte 😔 şekerimi bilmiyorum henüz doktora gitmedim ama fazla mı gidiyorum ya siz ne kadar tatlı tüketiyorsunuz😔
Imfromlastnight Ben resmen o şekildeyim bide karpuz filan:/ ama şekerim yok. Sizde kendinize göre davranın. Çok sağlıklı mı hayır. Ama dayanılmıyor 36 haftalık olduk can çekiyor artık:)