Gd1992 Kızlar bebegımı genelde ben asagıda taşırdım hep hareketlerınıde orda hıssedrdım ama smdı dıkkt ettım mıgdemın hemen alt tarflarında kıpırdama goruyorum . Buarada 25+3 haftalıgım
prensesim35 Gd1992 cnm bebek yukarı çktıı artık orda hissedersin ve büyüüp son haftalarda hem aşağıdan hem yukardan vuruyodu
Gd1992 Ole hıssetme degil cnm ben zaten cok hıssetmezdım ara ara pıt pıt atardı bn tsortumun uzerınden bakınca kıpırtı goruyorum . Ole tekinme yok yani bnde