fatmaozdemir1 cnsl_tyfr diğer sayfada görmüş ilk haftalar yanılma oluyor diğer hafta tutturmuşum der gibi bi üslüp
Gulcemom Deletedmom95 kız çocukları ‘mizacen’ aileye çok daha düşkun ,merhametli,uysal doğarlar . Resulullah efendimiz sav kız çocuğu olup da onu güzel yetiştiren cennetle mujdelenir buyurmuşlardır .
zepbjk cnsl_tyfr bana da aynısı oldu 12de erkek olabilir de demişti ister istemez aa öyle mi ona alışayım dyosun şimdi minik kızım olacağını öğrendim isim bulmam lazım acilen 🌸😀
cnsl_tyfr 1Vera_ yüzde vermesi bile iyi benimki aaaa pipisi var diyip bu erkek direk demişti 12. Haftada
Tuos2306 cnsl_tyfr üzülmüş gibisiniz. Sağlıkla gelsin önemli olan o. O takvimlere vs adapte olupta kendinizi kaptırmayın. Ama kız erkek değilde bir evladınız olucagı için sevinin derim. Sağlıklı dogumlar dilerim
cnsl_tyfr Tuos2306 biraz alıştığım için garipsedim ama iki gündür daha iyiyim git gide alışıyorum hatta isim aramaya başladım. Güzel önerileriniz varsa paylasirsanizda sevinirim 😊
Tuos2306 cnsl_tyfr sevindim adınıza. ben kızımın adını lina koyucam inşallah. Onun dışında seçenek olarak afra, güneş ve erva yı düşünmüştük :)
cnsl_tyfr Tuos2306 lina duyunca biraz araştırdım. Rosa lina Roza lina Arya lina Alya lina Su lina Asel lina Ela lina Elis lina Beliz lina Lina her isime Cok güzel uyuyor dikkatimi cekti açıkçası
Tuos2306 cnsl_tyfr valla biz direk dümdüz lina koyucaz 😀 ama evet yazdıgınız her isimler güzel olmuş. Bi düşünün derim bunuda :))
Meriwa DuyguDemir3 yazdım yazdım ah benimki cok kötüydü şükür ikimizde iyiyiz ama zordu cnm sizlere daha iyi doğum nasip etsin rabbim