Folikasit18 Burda ilk haftaki ultrason görüntülerine göre yorum yapan arkadaşlar vardı bana da yaparlarsa çok makbule geçer. url=https://hizliresim.com/t9KTmG][img]https://i.hizliresim.com/t9KTmG.jpg[/img][/url]
Zynpk Folikasit18 ben ilk kızımı 7 haftalık gordm ulktasonda tam bı fasulye tanesi gibiydi şekli. Sonradn öğrendim o şekil olanlar kız oluyormuş 😂
Folikasit18 Dr0607 canım kesenin şekline ve bebeğin yerine göre yorumlayanlar varmış. Yoksa evet ultrason gerçekten kötü bizim doktorun.
Esoo0698 Zynpk Ayy benimde 8 haftalık resmi aynı fasulyeye benziyor. Şimdi 14+3 haftalığız haftaya net öğrenicez ❤️😊😊
Zynpk Folikasit18 evet şuan ikinci bebeğime hamelyim. Ama bunu gormedm ultrason da. Kağıt var ama belirgin birsey yok yani.
Folikasit18 Esoo0698 vallahi helal olsun 😂 ben ilk çocuğumda 11 haftalıkken başlamıştım doktor kapısını aşındırmaya. Sonuç değişmeyecek tabi ki. Kız ya da erkek olmuş bir önemi olmayacak. Ama o merak yok mu😂
Betty93 Anlayanlar bizede bakabilir mi🥰 [url=https://hizliresim.com/ORsgxg][img]https://i.hizliresim.com/ORsgxg.jpg[/img][/url] bide bu var [url=https://hizliresim.com/ojGWMC][img]https://i.hizliresim.com/ojGWMC.jpg[/img][/url]
Folikasit18 Nurr24 canım ilk haftalarda ramzi teorisi varmış. Karından ultrasonda bebek sağdaysa kız soldaysa erkek diye. Ben de anlayan varsa baksın diye attım. Bu durumda seninki oğlan mı oluyor 😂
Folikasit18 Ramzi teorisi buymuş. İlk haftalardaki ultrasona göre. Tutanlar var mı acaba [url=https://hizliresim.com/1oS0X8][img]https://i.hizliresim.com/1oS0X8.jpg[/img][/url]
Folikasit18 B-M-G-L-Z ya o da çok güzel 😂 ben 3 haftalıkken öğrendim ikisini de . Günler geçmiyor 😂 sağlıkla gelsinler de inşallah