Ozak canım maşallah rabbim sag sağlim kucagımıza almayı nasip etsin ben de 26 haftalıgım bu gün daha muane oldum doktorum kilo 900 gıram dedi birazcık kusuratıda var onu unutdum ama aynı haftadayız benim bebiş zayıfmı azmı kilo alıyo ya anlamadım doktor haftasıyla uyumlu gelişimi kilosu dedi sen neler yiyorsun ben birde hiç hamile gibi yemek yemiyorum normalde nasıl yiyosam miktar olsun ogun sayısı olsun aynı beslenmem de degişen yok😊zaten kiloda almadım pek 3 kilo aldım doktor o alcagını alır sen merak etme dedi