Esma588 16 haftalik gebeyim sol kasıgımda ağrı var kramp şeklinde giriyor gülünce felan ağrıyor neden acaba henüz cinsiyetini bilmiyorum
Gizemkuzz Esma588 rahmin büyümesiyle ilgiliymiş. Suan 25 haftalığım geçti çok şükür ama bir ay kadar şiddetli çektim o ağrıyı. Açılma vs yoktu ama ultrasonda da ağrı gördüğü için fazlaca iki kullanımlık fitil vermişti. Doktorunuzu arayın derim yani yinede.