Bende 4000 lik iğne onun yanı sıra 150 ml gr kan sulandırıcı aspırın kullanıyorum bol bol yürüyüş su içmek ve fazla kilo almamaya dikkat etmek gerekiyor oldukça tecrübeli bir anne olarak yazıyorum diğer türlü pıhtı riskimiz yüksek maalesef 3 yıl önce 33 haftalık ex bebeğim var ondan dolayı bu ilaçları kullanıyorum