Benim de boyum kısa kilom da tedavilersen dolayı arttı. Hamile kaldığında 76 kiloydum. 1 ay içinde 3 kilo verdim. Tatlı hiç yiyemedim bulantı yaptı. Tuzlu,ekşi ve hamurlu yedim ama çok abartmadan. Kahvaltıda ekmek yedim biz senelerdir tam buğday yeriz. Yanında peynir,zeytin,salatalık. Domates ve yumurta yiyemedim. Hergün nescuikli süt içmeye çalıştım. Meyve sadece ayva ve limon yiyebildim. Diğerleri bulantı yapıyordu tatlı geldi. 4 gün sonra 4 aylık olucaz. Bebeğim 4 gün önden gidiyor. Bu güne kadar hamburger, lahmacun, döner ve kızartmalar yedim. Ama abartmadan hepsini toplasan 10 u geçmez. Canınız çok isterse yiyin. Kendinize eziyet etmeyin. Sonuçta her öğün yemeyeceksiniz. Dikkat ederseniz herşeyi yiyebilirsiniz. Ben daha hiç kilo almadım. Bir de geçen hafta kumpir yedim. Ama şöyle de birşey var. Hiçbirini bitiremedim yarısını yedim kalanını eşim yedi. Lahmacun çok severim ama 1 tane yiyiyorum. Zaten diyetisyenler haftada 1 lahmacun, çiğköfte falan veriyorlar. Zaten gün içerisinde sık sık azar azar yerseniz. Birde akşam erken saatte (biz eşim akşam 6 da gelince hemen yeriz) yerseniz, düzenli suyunuzu içers2niz hiçbirşey olmaz. Gün içerisinde peynir, süt, yoğurt tüketin. Dediğim yiyin ama porsiyonları azaltıp abartmadan yiyin. Hergün hamurişi de , kızartmada, baklavada yenmez. Canınız çok istediğinde gönlümüz geçecek kadar yiyin. Son zamanlarda istesek de istemesek de kilolar alınacak. Yekerki bebişler sağlıklı olsun.