Yahu kayınbaban ne alaka Allah aşkına. Ben anlamadım bir gün bile kal gene de kal ne demek. Sen oradan oraya taşınıp duracak mısın. Hayır herkes annesinin yanında kalmak ister bu seçim de kadına aittir ne kadar saçma bir adam bu !!!! Aman ara bozulmasın dersen kal bir gün ama zor olacak ben ne yapacağım diyorsan da doktor yasakladı seyahati gidip gelemem annemin yanında rahat ederim de yani açık açıl