GamzeGokce 1.saatta ölcüldü 50lik verdiler içtim ama ben evde bizim şeker ölçme aletiyle bugün hep baktım açlık 70 ile 90 arası çıkıyo tokluk 110 ile 130 arası çıkıyor bu verdikleri şeyi içtim çok çıktı stresle alakalı olabilir mi acaba