62fatma ben de çok merak ediyorum doğunca kime benzeyeceğini. Detaylı ultrasonda burnu ağzı, çenesi aynı ben gibi duruyordu. En son 31 haftalıkken gittiğimizde de yine bana benziyordu özellikle yine burnundan dolayı çok herkese benzemeyen karakteristik bir burnum olduğu için 😅 kime yorum yapmadan göstersem aynı sen diyor ama merakla bekliyorum bakalım gerçekten öyle mi çıkacak diye 😂