Smyydgn Merhaba, ben 0- eşim A+ kan gurubundan kan uyuşmazlığı var mı bilgisi olan varsa yazabilir mi
Derya933 Smyydgn evet canım aranızda kan uyuşmazlığı var, çünkü bende aynı durumdayım ben negatif eşim pozitif. Bebeğin kan grubuna baktırdık pozitif, şuan bir problem yok çok şükür her şey yolunda, 28. Haftamda iğnesini olucam ☺️
Yaseminnnnnnn Smyydgn bizmde sizn gibi kan grubumuz 28de igne vuruldum. Ilk cocuga sikinti vermiyor zaten ikinci cocuk için tedbir dogum anindada bir tane vurulacak
Ddm23 Smyydgn biz sizinle aynı kan gruplarına sahibiz. Genelde ilk bebekte pek sorun çıkmıyor ama her ihtimale karşı doktorum 28. Haftada rogam iğne verdi onu yaptırdım. Hamileliğimin herhangi bir döneminde kanama da yaşamadım ama yaşayacak olursanız hastaneye gittiğinizde ilk vermeniz gerekn bilgi kan uyuşmazlığı aklınızda olsun
gozde_sarisoy Evet kan uyuşmazlığınız var . Bizde aynıyız ben negatif eşim pozitif doğum yaptım kızım pozitifti
ggmom Ben de oldum igne hatta fec kaldim30. Da oldum bebek eger babanin kaniyla dogarsa bi daha igne olcam dogumdan sonra
IincciI Evet kan uyuşmazlığı var. Bende 28. Haftamdayım doktor cuma günü iğne olucağımı söyledi 🙋🏼♀️
Smyydgn Bugün doktora gittim 28. ci haftada iğne olacağımdan bahsetmedi şimdilik sorun olmadığını bebek doğduktan sonra kan grubuna göre iğne olacağımı söyledi
Yaseminnnnnnn Smyydgn tedbir amacli iki doz yapiliyor bebek icin kan tahlili yaptik biz bebege gecmemisti negatif cikti sonuc kan testinde boylr olursa dogumda yapılıyor sadce ama ben oyle olsada yaptirdim 28 haftada riske atmaya gerek yok cunku bence baska doktora gidin
Handenehir Bizde de War ben 6 haftalık düşük yaptım uyuşmazlık yüzünden düşük yaptığım gün uyuşmazlık iğnesini vurdular
Handenehir Hamileliğin ortasında vuruluyor diye bişey yok tedbir amaçlı önceden vuruyor doktor lar geçen gün uyuşmazlık testi yaptırdık Allah’a şükür bişey çıkmadı
Deniz-deniz Genelde bebeginki pozitif oluyo bu durumda o yuzden bebeginkiylede uymuyo ama kanamn olmasa agrin olmassa 28. Haftadan yapiyolar bebek dogunca onn kan grubu pozitfse onada anti d yapiyolar 😌icin rahat olsun