Minnakkkk Kızlarrrr 11+6 haftalığım doktorum bugün cınsıyetını soyledı ben yanılmam emınım kız dedı 🙈🙈🙈 var mı böyle erken ogrenıp degısmeyen
MinikMucizem42 Minnakkkk 12+1de ogrenmistim bende oglum olacagini.Hayirli evlat olsunlar canim.doktor iyi olunca birde bebegin durusu iyi oldugu zaman yanilma olmuyo
hilaldmr Minnakkkk sizin doktorunuz kim acaba ne güzelmiş , biz bekliyoruz 15 haftalık oldum kesin öğrenemedim 😣🤗🤗
Minnakkkk hilaldmr bende ogrenırım dıye gitmedim dırek soyledı degısr mı dedım yoooo kız bu ben yanılmam dedı 😀😀😀
dphnln Ben de yarın kontrole gidiyorum, 12+2 olacağız yarın. Bakalım cinsiyeti öğrenebilecek miyiz 🙏🏻😍
Minnakkkk Esratayes benımkı çok emin konustu ya cok sasırdım çoğunlukla yanılmam kız bu ya dedı 😀 oysa cınsıyetını ogrenebılırım dıye gıtmemıstım sasırdım
dphnln Ben de bugün kontrole gittim, 12+2’yiz. Tam kesin olarak kız diyecektim, bi çıkıntı gördüm şuan emin olamadım bekleyelim dedi. 2’li test de yapıldı. Kan verdim sonuç çıkınca arayacaklar beni. 🙏🏻