Kızlar bugün rutin testlerim vardı 21. Haftadayım. Demir ve alt yuksek çıktı demir 195 alt 70 çıktı. Demir hapından kaynaklı olabilir mi çünkü aşırı yağlı vs beslenen bir insan değilim vücudumda da güneş yanığından ötürü hafif kaşıntım var kolestaz olabileceğini düşünmüyorum yarın sonuç göstericem zaten bi de size sormak istedim başınıza geldi mi