Kızlar yemeğe oturdum sıcak bişey aktı hissettim kanamam var sandım ama hafif akıntı şeklinde su. Su gelme olayı nasıl çok mu oluyor? İlk gebelik bilemiyorum. Karnım sert oldu Bir o tarafa bir bu tarafa hareket ediyor sanki zor yedim yemeğimi oturamdım. Doktora gitmeli iyim acaba +?