Zeynebcicek Mrb can anneler ben prilam kullanıyorum şuan 14 haftaligim ama korkuyorum bebeğime zararı olurmu diye kullanan varmi
Deletedmom417 Zeynebcicek sanmıyorum çünkü burada birçok anne doğuma kadar bu ilacı kullandı 🤷ben hic bulantı kusma ilacı kullanmadım cok rahatsız edici degildi benim bulantım kusmam ama insallah faydasını görürsün 😊
Narin9 Zeynebcicek canım bnde kullandım o ilacı doktora sordum ben eğer bebeğe bi zararı varsa kullanmak istemiyorum dedim. Hiçbir zararı olmadığını hafif bi ilaç olduğunu söylemişti 😊
Denizdnz Zaten hamilelere özel bi ilaç içiniz rahat olsun ben 36 haftalık oldum hala kullanıyorum doktorum herhangi bir sıkıntı yaratmayacağını söyledi
Zeynebcicek Busbus58 işte tedirgin oldum da sorayim dedim belki başka bi bilgisi olan vardır tecrübe acisindan
Zeynebcicek Deletedmom417 görüyorum arkadaşım gece 2 tane alıyorum tamamen kesmiyor ama kusmuyorum en azından
Deletedmom417 Zeynebcicek faydasını görüyorsan ne güzel inşaallah haftan büyüdükce bulantın kusman geçer az sabır et gönlüne göre olsun herşey 🤗
nurbissan Doktor tavsiyesiyle ben de başından beri kullanıyorum ve 29. Haftamdayım. Bi zararı olduğunu düşünmüyorum o ilaç olmasa mahvolmuştum 🤦🏻♀️
Zeynebcicek Deletedmom417 keşke geçse sonuna kadar böyleyim reflu var mış bende o daha çok yapiyormus
Mihre Zeynebcicek Yabancı kaynaklı sağlam bir makalede bu ilacın bebeklere ciddi zararlar verdiğini okumuştum.İlaçtan etkilenen bebeklerin görüntülerini paylaşmışlardı.En nihayetinde sentetik ilaç hepsinin olduğu gibi onunda zararı vardır muhakkak.