Merhaba kızlar 38. Haftam ve cuma günü çatı muayenem var. Gecen hafta gittiğimde doktor haftaya rahmin acıkmamışsa rahmini de açarız dedi. O an sormak aklima gelmedi Ne demek istedi. Nasil acicak rahmimi.bile var mi acaba. Psikoljik olarak hazırlıklı gitmek istiyorum 😊