Ben efermag kullandim oyle bisey yasamadim ama kisiden kisiye de degisebilir. Doktorunuz ne zamana kadar kullanmanizi onerdi ben 39. haftamdayim kullanmaya devam et dedi ama dogumu geciktiriyor diye okudum bazi doktorlar erken biraktirmis bilgisi olan var mi acaba