Şu sağlık sisteminden nefret ediyorum.
Benimde detaylı ultrason döneminde eşim pandemiden dolayı işten cikarilmisti ve tek maasla geçinmek zorunda kalmıştık
500 lirayi borç harç alıp yaptırmak zorunda kaldım
Devlet hastanesinden sıra bulmak mucize yani, paran varsa bebeğinin bakımı yapabiliyorsun,yoksa bakacaksın saçmalığa bak, iyi bir bez almak bile lüks, bir pişik kremi nerdeyse 100 lira, Allah gerçekten yardımcısı olsun herkesin.Ben ikinci çocuğu rabbim izin verirse uzun süre sonra istiyorum.Besiktir doğum parasıdır derken, esyasidir derken 15 milyarı geçmiştir harcanilan para.Allah olmayan herkese kat kat versin bebek yetiştirmek zor.uzun oldu ama buraya yazmak istedim 650 TL ne ya.Asgari ücretten habeeri var mı bunlarin