Geçmiş olsun bence şu ara çok fazla laboratuvarların trafiği yoğun ve o yoğunlukta büyük ihtimalle testlerinizi karıştırdılar yada iğne ucu değişmeden yapılmış bi aksaklıkta olabilir olabildiğinizce sakin kalın çünkü bebeğiniz şuan sizinle aynı tedirginliği hissediyordur sizi hiç tanımadığım halde içim oldukça rahat bence test sonucunuzda karışıklık olmuştur. Güzel haberlerinizi bekliyoruz