Endiselianne20 Kızlar 23. Haftamdayim hic kilo almadim cok tatlı hamur işi tüketmiyorum gebelik şekeri çıkma riski nedir. Önceden insulin direnci yüksekligim vardi
Naren1 Endiselianne20 bende o kadar emindim kendimden tatlı hamur işi haftada bi kere yersem yerdim 28. Haftamda yükleme yapıldı ve şekerim çıktı 🙃
RabiaMG Endiselianne20 ilk 6 ay 2,5 kilo aldim. Tatliyla srsm yoktur arada yerim ama gebelik sekerim cikti🤷🏻♀️
RabiaMG Endiselianne20 37+2yim 3 aydir diyet yapiyorum insulin gerekmeden diyetle dusurebildik cok sukur 😊
RabiaMG Endiselianne20 endokrine gonderdi. Endokrin doktoru diyetisyene yolladi diyetisyen liste verdi. Endokrinde 20 gunde bir aclik tokluk tahlili yaptirdi hastanede
Endiselianne20 Prensinannesi Naren1 insallah bir an oncr atlatırsınız bu durumu sizde sağlıkla kucağınıza alin insallah :)
Elfynsmr Naren1 hangi meyveleri çıkardınız acaba benimde evde açlık tokluk şekerimi takip ediyorum yüksek çıkıyor beslenme tarzımı değiştirmem lazım doktor randevuma daha 2 hafta civarı var en azından düzene girmiş olur beslenmem
Naren1 Elfynsmr muz şeftalı kavun karbuz üzüm 🙃 bunlar şekeri en yükselten. yeşil elma kızılcık erik yaban mersini bunlarda yediklerim sadece bir porsiyondan az ☺️
Tuanazra Ben kilo almayı bırakın 8 kilo verdim. Tatlıyı hiç sevmem meyve yemem makarna pirinç pilavı belki ayda bir ama çıktı insulin kullanacak kadar🤷♀️
RabiaMG 81anne benim 50 gramda 172 cikti. 100 gramda 1. Saat 193 2. Saat 173 3. Saat 138 cikti. Aclik sekerlerim iyidi sadece tokluklar yuksekti.