Rbakny Ben iş yogunlugum nedeniyle 7 haftalıkken öğrendim. Ilk fark ettiğim kilo problemim hiç olmadığı için karnimda şişlik vardı. Sonra mide bulantısı başladı. 13 sene hiç hamile kalamadigim için aklımın en uç noktasından hamilelik geçmiyordu. Doktora gitmeden önceki gün istifra sürecim başlamıştı hatta. Sonra doktora gittim ultrasonda vakti ve regl olmaman çok normal çünkü hamilesin dedi. Ve bende göz yaşları sel…. şimdi 12 haftanın ortasındayım, herşey binlerce kez şükürler olsun yolunda gidiyor. Ya kaptırdım kendimi uzattım kusura bakma 😂