Kızlar hamile oldugunuzu nasıl anladınız ilk belirtilerini nelerdi test yapmak istiyorum ama daha cok cok erken ama nedense içimde acaba diye bir umut var kasık agrısı ve gögüs agrım var özelliklerde gögüslerimi cok hassalaştı normalde adet zamanı bile hiç bir zaman gögüs agrısı görmedim gebelik belirtilerini birde nasıl ögrendiginizi paylaşın kızlar kendinle kıyaslama yapıyorum oyuzden cünkü test yapsam asla cıkmaz suan😅