Prensees Uçak seyahati 👍8 Haftalık gebeyim, ve uçak ile bir yolculuk yapmam gerekiyor bir sorun yasarmıyım veya kaçınca haftada sorun Olabılır Acaba bilgisi olan varmı 💕
Kelebekkk34 Prensees hiç bi problem olmaz 30.haftalara gelince izin kağıdıyla uçuş yapabiliyorsun,son 1 ay kala hiç bi şekilde uçuş yapamıyorsun
Arya12 Prensees hiç sorun olmaz canım. Ben 30 haftalıkken yaptım çok rahattı. 28 den sonra doktor raporu istiyor uçaklar o kadar.
maras46 Prensees ben 20 haftalıkken seyahat ettim tabi öncesinde doktoruma danıştım bi sıkıntı olmadı 32.haftaya kadar yapılabileceğini söyledi
Prensees Deletedmom328 ala ala dikkatsizliktenmı yoksa sanmıyorum sonuçta havalanlarının dezenfekte edilmesi ilk başta gelen sorun
Deletedmom328 Prensees dikkatsizlik olduğunu düşünmüyorum çünkü ben biraz takıntılıyım elimde dezenfektan ile geziyordum uçakta herkes dip dibe oturuyor bu dönemde olacak şeymi sizce en az bir koltuk boşluk olması gerekiyor bana göre
Tahaninannesii Bende uçak yolculuğu yapacaktım doktorum bir risk yok ama ilk 12 hafta ben önermiyorum hastanın kendi insiyatifine bırakıyorum dedi bende erteledim KPSS’den sonraya kaldı yolculuk🤦🏻♀️ Doktorunuza danışmak daha doğru olur