Evett bana da doğum hikayesi yazmak nasip oldu bi an hiç doğurmayacağım sanmıştım 🤗 41+4 de doğurdum ama gelin görün ki hiç kolay olmadı normal doğum yapacağımı bildiğim için kendimi o kadar çok ona hazırlamıştım ki sürekli yürüyüş hurma hareket herşey yolundaydı normal olmaması için bir sebep yoktu, ama kendi çalıştığım hastanede doktorum beni sattı maalesef bana verdiği doğum tarihi sabahında sorumluya arattırıp oksijen çalışmıyor bugün acil başka yere gitsin dediler, bende özele gittim oda bana suyun azalıyor senin kesinlikle bugün doğum yapman gerekiyor durma git dedi bende bulunduğum yerin iline gittim normal dedi herşey iki gün boyunca suni sancı verip durmadan tuşelediler beni alltan muayene olmaktan bi hal olmuştum üstelik su bile vermiyorlardı aç susuz iki günden fazla suni sancı çektim ve sonunda bebeğin kalp atışları değişti ve beni Sezeryana aldılar 😒 o haldeyken bile istemiyordum ama bebeğin kalbi söz konusu iken başka birşey yapamazdım 😔neyse Sezeryan oldum hastaneden çıktım bebeğim sarılık oldu derecesi 28di doktorlar hemen Ambulansla sevk ettiler bizi bi o kadar da korkuttular doktor karşımda o kadar kötü şeyler söyledi ki kendi elimle bebeğimi bu hale ben mi getirdim diye hıçkıra hıçkıra ağladım sevk edilen hastaneye gidene kadar oraya vardığımızda ameliyat dikişlerim kan ve sıvı içinde kalmıştı şişmişti Ağrıdan yürüyemiyordum bile şu an kızım başka hastanede yatıyor ben başka hastanede yatıyorum dualarınızı bekliyorum 🤲🏻 Tüm hamişler hayırlı bir şekilde doğurur inşallah 🙏