Esracnrr27 Merhaba , ben 10.haftasına giriş yapmış bir gebeyim. Kusmalarım çok şiddetli hiçbir şey yiyip içemiyorum. Zofer kullanıyorum ama nafile. Bu ilacı ve pirilamı kullanan var mi aramızda? Pirilama geçiş yapsam mı?
Cicilibicili Esracnrr27 kimisine zofer kimisine prilam iyi geliyor. Doktoruna söyleyi değiştir canım belki daha iyi gelir.
Gulsen4224 Esracnrr27 kesinlikler tavsiye ederim dene gör derim canım bende baya işe yaradı şükürler olsun 🤲🏻😊
Drn-Brc Esracnrr27 başlarda çok şiddetli bulantım vardı sadece zofer işe yaradı bende biraz azalınca prilama gectim 26. Haftadayım hala prilama devam ediyorum
Tahaninannesii Bende prilam kullanmıştım ama yine oluyordu. Baktım faydası yok leblebi tuzlu çubuk falan yedim bende🤷🏻♀️
birgulrg Prilam kullanmıştım çok iyi gelmişti demiştim ne güzel icat bu şak diye kesti doktorunuzla konuşup değiştirin bence.
edaelifokmn Bende prilam kullanıyorum sadece hafifletiyor kesmiyor zofere geçmeyi istedim doktor kabul etmedi
Gulsen4224 Esracnrr27 canım akşam aç karnına iki tane at kesinlikle sabaha bişeyin kalmayacak bana da bildirirsen sevinirim ben faydasını baya gördüm 🥰
Esra60 Esracnrr27 doktoruna danıs o belirlesin canım . Başlarda bulantım vardı zofer verdi banamısın demedi. 4. Ayda tamamen kesldi kendiliğinden bulantım. 35. Haftama girdim ve bulantım geri geldi. Zofer gene sıfır etki. Doktorum prilam verdi sabahları aç karnına alıyorum bulantım duruyor öyle kahvaltı yapıyorum. Akşamları gelirse soda içiyorum . Bna söylenen prilamı günde iki kere açken kullanmam.
Zisanmery Esracnrr27 ilk üç ay prilam kullandım kusmalarımı azaltmıştı ama şimdi içemiyorum faydası da olmuyor zaten
Tuba-55 Prillam bi kurtarıcı geceleri yatmadan 2 tane içiyodum gün boyu rahatlık 34+3e kadar kullAndım
Plnbsmnc Tuba-55 prilam kaç mg olanından kullanıyorsunuz ? Bende hala bulantı ilacı kullanıyorum 26 haftalık olduk içmediğim gün kusuyorum sürekli
Seseff Bende prillama basladim bugun ilk gunum henuz bir tane ictim pek bi faydasini goremedim bir iki icmeden sonra mi gorurum acaba