33+3 teyim ve dün ilk defa otururken üç kere arka arkaya rahmimde baya aşağı kısımda bir şey açılıp kapanıyor gibi oldu ve müdahale edemedim kendi kendine oldu sonra bir daha olmadı ve tedirgin oldum. Yalancı kasılma denen şey bu mu ben genelde böyle kasılmaları okuduğumda karın da kasılma falan olarak anlamıştım yanlış mı anlamışım bu yaşadığım nedir acaba yaşayan var mı?