30+4 haftalık hamileyim doktorum bana bu ilacı verdi kullanma talimatını okudum gebelik döneminde yüksek dozda d vitaminden kaçınmak gerekir zira kanda kalsiyum oranın uzun süreli artışı bebekte beden ve zekanın gelişme geriliğine kalp damarlarında daralmaya ve göz hastalıklarına neden olabilir dedi tereddütte kaldım bu ilacı kullanan var mi