Kızlar bu arada konudan biraz bagımsız ama herkes bu iğneyi kullanıyor diye sormak istedim bende yeni başladım bu iğneye yaparken biraz canım yanıyor normal mı? Yanlış mı yapıyoruz acaba . Bazen batırırken hiç hissetmiyorum ama şırıngayı sıkarken yanma oluyo