DefneKaraibr Bende baştan beri mide bulantısı yok denecek kadar az oldu ama 16. Haftaya girdiğim şu günlerde arttı dün gece hele çok kötü bir gece geçirdim başağrısıyla şiddetlendi,idrar yaparkende sona doğru ağrı hissediyorum sizce ne yapılmalı :(