ecemdemircan Merhaba kızlar, henüz 9+6 haftalık hamileyim bebek alışverişi için sabırsızlanıyorum. Çevremdekiler de hiç bir şey alma uğursuzluk getirir falan diyorlar biliyorsunuz🙈 siz bu konu da ne düşünüyorsunuz, ne zaman başladınız alışverişe🌸
Deletedmom328 ecemdemircan ben ilk beneğimde 13-14 haftada yavaş yavaş başlamıştım 24 Haftada odasını almıştım ama eksikleri doğuma kadar ancak bitmişti
Tugce1803 ecemdemircan Daha çok erken, cinsiyeti kesinleşmeden başlamayın.Ben 15.haftamda başladım maddi durumdan kaynaklı. Durumunuz varsa son 2 ayda da hallolur herşey☺️
NiceNice ecemdemircan canım ayrıntılı ultrasona kadar hiçbirşey almadım ayrıntılı ultrason sınrasında başladım ufak ufak almaya
Arya12 ecemdemircan canın nasıl istiyorsa öyle yap canım. Uğursuzluk falan tamamen hurafe. Bebeğinin bu dünyada nasibi varsa hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle.
turunculuanne ecemdemircan ilk 18.haftada tek tük kıyafet aldım, 20den sonra da tam başladım😊 insan tutamıyor ki kendini
Lazanne ecemdemircan uğursuzluk olduğunu hiç duymadm ama bişeyler almak için şuan çok erken bence. Ben 28. Haftada başladm. Şimdi harcıycağnz parayı kenara atın zamanı gelince toplu alışveriş yaparsnz para olduktan sonra 1 günde halledebilirsn alışverişi.
Miniee ecemdemircan istediğin zaman başla canım, sırf sen alışveriş yaptın diye bişey olcak değil Allah korusun, hurafelere inanma. Bende 12 haftalık oldum başlıycm artık, cinsiyeti önemli değil, herşeyini pembe mavi alcak değilim hiçte sevmem zaten 😁
tubik_ ecemdemircan 17 haftada başladım o da sadece burun aspritatörüydü. Şimdi 16 haftalık olduk alıyorum ihtiyaçları. Acele etmeyin bence insan sabırsızlanıyor ama en azından cinsiyeti bekleyin