Size de bisey sorcam en son 9 subat ta adet oldum ben. 30 martta da doktora gittim pko oldugum icin adet ilaci versin dye beta hcg testi istedi verdim negatifti sonuc ilaclarimi kullandim yine adet olmadim kurban bayrami arefesinde 20_21haftalik hamileymisim meger doktora gitmistim ultrasonda bi baktim kocaman bebek ben ne zaman hamile kalmisim anlayamiyorum kusuruma bakmayin. Anlamadin mi hamile oldugunu derseniz de bende hic kusma mide yanmasi vs. Olmadi ilk hamileligimde de olmamisti