Ben tüm vücuduma lazer yaptırmıştım baya faydasını gördüm bitti gibi birşeydi. şuan 18 haftalık oldum malum lazeri bıraktım birde hormonlardan dolayı Tekrar çıkan bölgelerim oldu genitale ağdaya gitmeyi düşünüyorum fakat daha önce hiç ağda yaptırmadım uyuşturucu krem kullansam zararı varmı acaba bi bilginiz yada kullanan varmı???