eda_aras01 😁😁 oda ıyımıs ama evet bıraz almıssın sen kılo bn normalım tabı eskıden xs gıyordum smdi M-L giyorum 🙈 sözde hıc kılo aldıgım bellı dgl ama nasıl olyosa eskı pantolonlarım diz kapagıma kdr olyo yukarısı olmuyo bırde lıkralı 🤣🙈 kilo ıyımıs ama ya topladm enazndan kndımı ılk defa bukdr kılo aldm bıldm bılelı 39-40 kıloydum azcık daha alsam soyle 50-55 flan mis gbı olcak da ıste kesın doğumdan sonra verrm 🙈😊