Merhaba hanımlar daha önceden 4 gebelik yaşadım 4ünüde kaybettim ne yazıkki 6-7 haftalıkken kaybettim ( kayıplardan sonra rahim filmi ve histeroskopi dahil genetik testler ve çeşitli kan tahlilleride yaptırdım şükür herşey normal çıktı) hep şükürler olsun şuan 11+5inci haftadayım şimdilik herşey yolunda ilk defa bu raddelere geldik. Rahim ağzımı 2-3 defa ölçüp kontrol etti doktorum rahim ağzı yetmezliği vesaire bi açıklık yok çok şükür ama önlem amaçlı ayrıca 7 aylık doğdugum için böyle şeyler genetik olabiliyor diyip gel sağlama alalım dedi ve 4 adet kelepçe taktı dün. Çok şükür iyiyim ayaklandım sancı gibi bişi olmadı sadece pembe bazen hafif kan bazen kahveye dönen cok az akıntı gibi lekelenme ve kanamam var acaba yaptıran hanımlar varmı bu süreci nasıl atlattınız bu kanama akıntı lekelenme durumları ne zaman tamamen bitti. bu arada sürekli yatıcaksın vesaire gibi bi uyarı yapmadı doktor herhangi bir kanamam olmadığı için sadece dikkatli ol dedi en azından ilerde olabilecek erken doğum ve rahim açıklığından olabilicek düşük tehtidini önlem altına almış oluyoruz dedi. bilgi verirseniz çok sevinirim. Teşekkürler