Merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 37+3 gebeliğim var. Çatı muayenemde çatı müsait fakat yukardan basık dedi doktorum kilosu 3250 olmuş normal doğumda seni zorlar dedi. Çünkü doğuma daha var. Pilates topu,hurma,ahududu yaprağı çayı falan deniyorum. Böyle bir durumda olup normal doğuran var mı?