Hilalyusuf Kızlar hangi emzik iyi yeni doğan için wee baby philips avent hangisi ya yavaş yavaş çantamızı hazırlicam biberon olsun bez olsun yardımınıza ihtiyacım var
Elfffffffff Hilalyusuf kuzenim 1 ay önce doğum yaptı, 10 tane emzik aldı her markadan, avent de dahil, hiçbirini tutmadı yavrum en son bibs söyledik trendyoldan, ona alıştı çok şükür 😂
kubra_sacak Hilalyusuf ben bibs emzik aldım en çok tutan o gibi geldi 1 tane aldım denemek için bakalım. Biberon olarak mamajoo aldık. Bez de sleepy naturel 1 numara 80 adet aldım ama olmaz mı acaba diye de düşünmüyor değilim küçük biraz
Mervetly Biberonu da emziği de hem avent aldım hem wee aldım artık hangisini tutarsa. Bez olarak ilk prima premium care aldım 1 paket 1 numara 2 paket 2 numara ama sleepy gecmeyi düşünüyorum içeriği daha temiz diyorlar doğduktan sonra bakıcam artık
yamacalimoms Biberon nuk aldım Emzik ise avent gece emziklerinden aldım ama tutmazsa bibs diye bir marka var onu öneriyorlar onu alacağım
tubik_ Hilalyusuf hepsi burada dan alın diğer sitelere göre çok daha uygun ben 2’lisini 52 liraya aldım
Deletedmom328 Hilalyusuf ilk oğlumdada Philips avent kullandım şimdide aynı markayı kullanıcam inşallah