Humeyraslanbayrak Merhaba hanımlar şuan 30+5 günlük hamileyim 2 ay önce özel hastaneye gittim bebeğimin kilosu 1450 gr dı bugün devlet hastanesine gittim bebeğimin kilosu 1650 gr çıktı canım çok sıkıldı sizce düşük mü kilo
Damla123- Humeyraslanbayrak hayır gayet normal kilosu asıl iki ay önce o kadar yüksek çıkması anormal bebek son bir ay 1 kilo alır siz 30. Haftadasınız bebeğiniz baya iyi doğar