İlk zamanlar dört gözle bekliyordum acaba ne zaman tekmelerini tam hissedicem diye😍 Şimdi 30+1 olduk dışarıdan dahi belli oluyor tekmelediği bazen karnım yamuluyor🙄 Bazense hiç durmuyor🤦🏼♀️ Ama dünyanın en güzel duygusu onu hissetmek. Şimdi bu kadar çok seviyorum diyorum kendime bi de doğduğunda deli olurum sanırım🤰🏼😍